also see me at:

14 July 2014

51) KAHWIN

Assalamualaikum dan salam sejahtera,salam satu islam semua..sempena dibulan Ramadhan yg mulia ini..sama-sama lah kita banyak kan beribadah ye..hehe..disambil itu,perbanyakkan lah doa kita pada Allah s.w.t supaya memberi semangat kepada saudara-saudara Islam kita di palestin sane..moga Allah s.w.t mengkabulkan doa kita sebagai umat islam..okay.sambong cerita balik..
sekadar nak update blog je yg dah lama gile babeng tak update..LOL
bajet mcm ade orng stalk je,,wakaka,last update around 2 years ago..maybe..
pejam celik je dah makin tua,amal ibadat masih tak banyak lagi..dosa bertambah-tambah..adehh,
dalam lama aku bekerja di Senheng Electrik (KL) Sdn.Bhd. nie..dapat lah rezeki sikit-sikit..
dapat lah aku kenal dunia gadget..haha..itu lah ini lah,mengarut je semua..
tapi dalam banyak cerita setiap kehidupan mesti ada satu matlamat besar kita kan..
now aku nak cerita yg aku dah nak kawin..dengan siapa??HAHA'
sape lagi..minah ngokngek si Sara tu lah.dari masuk kolej dulu dengan harapan nak berjaya sama-sama ..last ke senheng jugak lah sebab tk habis belajar..masuk sem 2 dah cabut..WAKAKA'
okay,bermula  perkenalan sehinggalah kini pahit manis gula garam duri durian semua kami lalui akhirnya berkat orang tua kami berdua,bersatu jugak..tapi belum lagi..bru je tunang..haha..
now end of  August aku akan menikahi dia menjadi isteri aku..insha allah..
hantaran??berapa hantaran..haha,mcm tanye sendiri jawab sendiri plak..ntah,mas kawin rm300 je kot..ikut syarat selangor cukup lah..yang penting halal..haha
btw,nite and sweet dream..selamat berpose dan berHARI RAYA..MAAF ZAHIR BATIN :))

1 comment: